Tuesday, March 24, 2009

Moody Tuesday..

Tuesday, March 24, 2009
yo ho ho ho.. aku nak mulakan hari dgn arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.........
aku kene alergic laaaa... gatal giler................
terpaksa la rehat je nie.. boring lagi hari aku nie..
tp xpe la... sbb hujan, sejuk ckit hati ku nie... kah3...
dgr lagu smbil surf internet nie mmg syok le...
ntah apa yg interesting hari ni.. kalo tgk tv, gerenti politik je..
malas plak aku nak tgk berita... berita sukan je aku tgk..
btw, Liverpool menang lagi.. yay... Pasukan yang aku sokong dlm EPL..
aku x nak MU menang smua Title.. Hate MU.. hik3... padan muka MU kalah.. haha...
jgn marah ye peminat MU smua..
tp pasukan yang aku minat Barcelona sebenar2nya..
Aku sokong Barcelona menang UEFA Cup.. hahaha...... hooorayy...
ermmmmmm....
penat je ptg nie... gi jogging... panas....
malam pown xder wat aper2.... tgk tv and then surf internet..
hobi aku mengumpul gundam.. best giler koleksi gundam..
ok la.. tu saja tuk hari nie..
besok aku crita lagi..
haha.. wait n see..

0 comments: