Friday, July 10, 2009

ABC anyone....

Friday, July 10, 2009
Petang tadi, aku singgah kat gerai ABC yang terletak kat Matang. Cuaca time tu panas.. So, banyak orang dalam kedai tu.. Penuh gak le.. Tp aku bernasib baik.. Tiba je aku kat sana, kebetulan ada customer yang abis makan n beredar.. aku cepat2 duduk.. sebelum sekumpulan bapok take over.. Muahahhahaha... Aku buat muka selamber je.. Peduli aper aku.. Tauke, jagung satu.. Tauke tu jawab, okeh.. Bapok 3 orang tu smacam tengok aku.. Rasa nak bagi penampar je.. Tak sempat aku amek gambar dorang td.. Lama gak le aku tngu td.. Maybe banyak customer kot.. Yang pastinya, bapok tu duk jauh dari aku.. Hahaha.. Yang tak best nyer, time ais jagung aku tu datang, terlupa plak aku amek gambar.. Cettt... Dah makan baru ingat nak amek gambar. Lagipun saje nak test amek gambar ;p....Apa-apa pun, aku puas makan ais jagung.. brubbb... so, pastu aku blah le.. wahahaha.. tu je.. tak best pun ceta aku nih.. saje nak post benda nih..

0 comments: