Monday, July 20, 2009

Menghancurkan diri aku..

Monday, July 20, 2009
I'm listening to this song. Its so meaningful to me. Its really describe who i am. How my feel and my soul. It really make me think how my life and expressed my self. Pertama kali ku mendengar lagu tuh, ya seolah2 menceritakan tentang aku sejak dr rangkap pertama sehingga ke rangkap terakhir. Seolah2 lagu tu tercipta untuk aku. Aku ulang lagu tuh sampai aku puas hati. Haha.. Aku cuma mengapai bintang yg jauh dr tangan aku. Hempasan ombak membuai pancaindera pendengaran aku. Mata ku di kaburi kepura-puraan. Nafas ku sesak seolah di altitud tinggi. Yang mana palsu dan yang mana benar. Kekeliruan merasuk jiwa ku lagi. Ingin ku luahkan, tp aku x berdaya. Seolah2 anak tekak ku hancur dimamah asid. Hati ku rapuh seperti kaca nipis. Kenyataan dan kepuraan di mata ku dan di hati ku menghancurkan diri aku. Kepahitan dan kemanisan dah x terasa di lidah ku. Ingin ku tutup mata ku. Ingin ku behenti berjalan. Tanpa menyesal aku bernafas. Hidup penuh kepura-puraan. So tired. So tired enuff till i cant breath. No answer n no question n no debate. Alangkah indahnya hidup sekiranya masalah dapat diselesaikan seperti mana lukisan manga, Cuma perlukan 2 petak lukisan, lukiskan 1 petak msalah dan 1 petak penyelesaian. Alangkah indah sekiranya hidup semudah itu.

0 comments: